Уважаеми колеги,
Представяме на Вашето внимание новите служебни пощи за нотариуси и информация за достъпа и използването им.
Служебните пощи са от вида:
„Първата буква на първото име“.“фамилия““номер на нотариуса“ @notary-chamber.bg, например:
i.ivanov001@notary-chamber.bg
Всеки нотариус вече притежава служебна поща към Нотариалната камара на Република България, активна от 10.03.2015 г. /Вторник/, достъпът, до която е през интернет чрез специално защитен комуникационен канал.
Не е необходимо да заявявате желание за разкриване на служебна пощенска кутия, тя вече е създадена и можете да я достъпите и използвате по всяко време.
Използваните до момента пощи, могат да бъдат пренасочени персонално от всеки нотариус към новите служебни, така че в новата пощенска кутия да получавате имейли от клиенти, които имат старите Ви email адреси. (това е възможно за пощенски кутии в @gmail.com, @yahoo.com и други. Не е възможно за @abv.bg, @mail.bg. Процедурата е различна за различните доставчици на email услуги).
Новата пощенска кутия, както и служебна парола, ще бъдат изпратени индивидуално на всеки нотариус на старата (действаща в момента електронна поща). Силно препоръчваме всеки нотариус да смени своята служебна парола. Служебната парола ще е валидна 60 дни.
Подробни инструкции за използване на новите пощи можете да намерите във Форума на нотариусите ТУК. Използвайте Вашите потребителско име и служебна парола за достъп до инструкциите. В инструкциите ще бъде упоменато как се извършва смяната на паролата.
Използвайте Вашите потребителско име и парола за вход в системата.
Подробни инструкции за използване на новите пощи можете да намерите във Форума на нотариусите.
Успешен ден!
Нотариална камара на Република България
administration@notary-chamber.bg