Skip to main content

Уважаеми колеги,

Представяме на Вашето внимание новите служебни пощи за нотариуси и информация за достъпа и използването им.

Служебните пощи са от вида:

„Първата буква на първото име“.“фамилия““номер на нотариуса“ @notary-chamber.bg, например:

i.ivanov001@notary-chamber.bg

          Всеки нотариус вече притежава служебна поща към Нотариалната камара на Република България, активна от 10.03.2015 г. /Вторник/, достъпът, до която е през интернет чрез специално защитен комуникационен канал.

Не е необходимо да заявявате желание за разкриване на служебна пощенска кутия, тя вече е създадена и можете да я достъпите и използвате по всяко време.

Използваните до момента пощи, могат да бъдат пренасочени персонално от всеки нотариус към новите служебни, така че в новата пощенска кутия да получавате имейли от клиенти, които имат старите Ви email адреси. (това е възможно за пощенски кутии в @gmail.com, @yahoo.com и други. Не е възможно за @abv.bg, @mail.bg. Процедурата е различна за различните доставчици на email услуги).

Новата пощенска кутия, както и служебна парола, ще бъдат изпратени  индивидуално на всеки  нотариус на старата (действаща в момента електронна поща). Силно препоръчваме всеки нотариус да смени своята служебна парола. Служебната парола ще е валидна 60 дни.

Подробни инструкции за използване на новите пощи можете да намерите във Форума на нотариусите ТУК. Използвайте Вашите потребителско име и служебна парола за достъп до инструкциите. В инструкциите ще бъде упоменато как се извършва смяната на паролата.

Използвайте Вашите потребителско име и парола за вход в системата.

Подробни инструкции за използване на новите пощи можете да намерите във Форума на нотариусите.

Успешен ден!

Нотариална камара на Република България

administration@notary-chamber.bg