Често срещани технически проблеми:
Ако няма връзка с базата данни!
Причина 1 - липса на Интернет свързаност
Причина 2 - липса на свързаност през фтп на 22-ри порт през рутера/ите в кантората
При технически проблеми с компютрите или интернет в канторите,
звънете на специалистите, които поддържат техниката Ви.
При появата на съобщение грешен потребител!
Причина 1 - неправилно изписване на потребител или парола -
изписвайте всички данни за достъп на латиница с малки букви
Причина 2 - сменена парола и опит за влизане в системата с предходна парола -
когато смените парола, "старата" парола се деактивира
Забележки:
- моля не изпращайте вече изпратените файлове /.send/ по 2 пъти, и на е-мейл
- при справка за пълномощно, изберете "Пълномощни", съответно за завещание изберете "Завещания", оттеглено пълномощно се търси в "Оттеглени пълномощни"
- напомням - потребителските имена и пароли се пишат на латиница, с малки букви и при изключен Caps Lock
- в регистъра търсете по ЕГН или име, или и ЕГН и име, не с целия текст от документа
- пишете имената на файловете на латиница
- използвайте модулите за изпращане на таблиците
Продължават да се допускат следните грешки:
- пренесен текст от едно пълномощно върху няколко поредни редове
- пропуснати район на действие, № или име на нотариус
- при "Оттеглени пълномощни" - въведени данни на нотариуса, съставил
пълномощното, а не на този, който го е оттеглил
- попълване на дата в поле "Рег.№ удост. подпис", или обратно
- изпращане на файлове с еднакви имена
- пълномощни с дублиращи се номера
- пълномощни с еднакво съдържание, въведени неколкократно
Ползвайте следните телефони:
ЗА Компютърна система "Нотариус Футурум" и модул "Единство" - тел. 02/954 1030-148 Наско Борисов
ЗА Регистър "Единство", таблици и сайт на Нотариалната камара - тел. 0894/399-821 - Георги Колов
ЗА Компютърна система "Нотарис" и модул "NotarisER" - тел. 0888/669-530 - Милен Йовков
Павлин Петков
ИТ Специалист на Нотариалната камара