Допълнения относно работата с регистър "Единство"

Често срещани технически проблеми:

Ако няма връзка с базата данни!Причина 1 - липса на Интернет свързаностПричина 2 - липса на свързаност през фтп на 22-ри порт през рутера/ите в кантората

При технически проблеми с компютрите или интернет в канторите,звънете на специалистите, които поддържат техниката Ви.

При появата на съобщение грешен потребител!Причина 1 - неправилно изписване на потребител или парола -изписвайте всички данни за достъп на латиница с малки буквиПричина 2 - сменена парола и опит за влизане в системата с предходна парола -когато смените парола, "старата" парола се деактивира

Забележки:- моля не изпращайте вече изпратените файлове /.send/ по 2 пъти, и на е-мейл- при справка за пълномощно, изберете "Пълномощни", съответно за завещание изберете "Завещания", оттеглено пълномощно се търси в "Оттеглени пълномощни"- напомням - потребителските имена и пароли се пишат на латиница, с малки букви и при изключен Caps Lock - в регистъра търсете по ЕГН или име, или и ЕГН и име, не с целия текст от документа- пишете имената на файловете на латиница- използвайте модулите за изпращане на таблиците

Продължават да се допускат следните грешки:- пренесен текст от едно пълномощно върху няколко поредни редове- пропуснати район на действие, № или име на нотариус- при "Оттеглени пълномощни" - въведени данни на нотариуса, съставилпълномощното, а не на този, който го е оттеглил- попълване на дата в поле "Рег.№ удост. подпис", или обратно- изпращане на файлове с еднакви имена- пълномощни с дублиращи се номера- пълномощни с еднакво съдържание, въведени неколкократно

Ползвайте следните телефони:

ЗА Компютърна система "Нотариус Футурум" и модул "Единство" - тел. 02/954 1030-148 Наско БорисовЗА Регистър "Единство", таблици и сайт на Нотариалната камара - тел. 0894/399-821 - Георги КоловЗА Компютърна система "Нотарис" и модул "NotarisER" - тел. 0888/669-530 - Милен Йовков

Павлин ПетковИТ Специалист на Нотариалната камара